Dostava u vreme koje odabereš
Poruči do 21h za sledeće jutro
Donosimo teške artikle do tvojih vrata
Dodatni popusti za online kupovinu
Preskoči link
Maxi logoMaxi logo

Dobro došli

Moja stranica

Maxi Online novim kupcima poklanja 1000RSD na prvu online kupovinu u minimalnoj vrednosti od 5500RSD. Unesi kod QVMZ1000 i ostvari popust! Promo kod se može iskoristiti za dostavu u Beogradu, Novom Sadu i Pančevu do 30.11.2024.

Klimatski portal
Klimatski portal/Climate hub

DOBRO DOŠLI NA NAŠ KLIMATSKI PORTAL

For English, scroll down 


Prehrambena industrija je odgovorna za značajan procenat emisija gasova sa efektom staklene bašte na globalnom nivou. To je velika odgovornost, mada nam u isto vreme pruža priliku da se poboljšamo i radimo zajedno na rešavanju tog problema. Ahold Delhaize želi da preuzme ambicioznu i opipljivu ulogu u pokretu za planetu zemlju, na kojoj je moguće živeti. Kao deo Ciljne inicijative zasnovane na nauci (Science Based Target initiative -SBTi), cilj kompanije Ahold Delhaize je da do 2030. godine, u poređenju sa 2020. godinom, postigne smanjenje od 37%  emisije ugljenika u svom lancu snabdevanja. U tom kontekstu, radujemo se što ćemo sa svim našim dobavljačima raditi na njihovom dostavljanju godišnjih izveštaja o napretku u ovoj oblasti. 


Od svih naših dobavljača tražimo sledeće: 
Da kompaniji Delhaize Serbia do 30. juna svake godine podnesu Izveštaj o emisijama ugljenika Obima 1-2-3 (Scope 1-2-3) i planovima za smanjenje emisija. To će postati godišnji proces, u kome će dobavljači do  30. juna svake godine podnositi izveštaje o prethodnoj izveštajnoj godini. 
a.    Dobavljači A-brendova (Nacionalni brendovi) se pozivaju da svoj izveštaj do  30. juna svake godine podnesu preko vodeće svetske platforme klimatskih promena CDP. 
b.    Dobavljači proizvoda privatne robne marke (Own brand) svoje izveštaje treba da podnesu preko platforme za izveštavanje Impact Buying. 

Pogledajte uvodni video u nastavku:

 

Odakle početi?
Kreirali smo ovaj web-sajt kao vodič našim dobavljačima pri preduzimanju narednih koraka. Uopšte uzev, postoje tri oblasti na kojima treba raditi, a to su Ugljenični otisak, Postavljanje klimatskih ciljeva i Izveštavanje o klimatskim promenama.
Molimo da koristite sledeća pitanja,  koja će vas provesti kroz naš klimatski hab.
1. Da li je vaša organizacija posvećena Ciljnoj inicijativi zasnovanoj na nauci (SBTi)?
•    Da, jeste. U tom slučaju, molimo da obavezno pratite dokumente sa smernicama, koji su dostupni na Postavljanju klimatskih ciljeva i nastavite na Izveštavanju o klimatskim promenama.
•    Ne, još nije. U tom slučaju, molimo da pratite uputstva pod Postavljanje klimatskih ciljeva.
2.   Da li je vaša organizacija izračunala emisije Obima 1-2 (Scope 1-2) i emisije Obima 3 (Scope 3)?
•    Da, jeste. U tom slučaju, molimo da pratite uputstva pod Izveštavanje o klimatskim promenama.
•    Ne, još nije. U tom slučaju, molimo da pratite korake od 1 do 4 (a kasnije i korake od 5 do 7) pod Ugljenični otisak. 
Pismo obaveštenja se šalje svim našim dobavljačima/strateškim partnerima u Septembru 2023. kako bi se obavestili o novim klimatskim ambicijama Ahold Delhaize grupe.
Pismo ka dobavljačima
 

WELCOME TO OUR CLIMATE HUB! 


The food industry is responsible for a significant percentage of global greenhouse gases. That is a major responsibility, but at the same time it offers an opportunity for us to improve and work together. Ahold Delhaize wants to adopt an ambitious and tangible role in the movement towards a livable earth. As part of the Science Based Target initiative (SBTi), Ahold Delhaize aims to achieve a 37% reduction in carbon emissions in its supply chain by 2030, compared to 2020. In that context, we’re looking forward to working with all our suppliers to report progress annually. 
We ask all our suppliers to: 
1.    Report 2022 Scope 1-2-3 carbon emissions and emission reduction plans to Delhaize Serbia before 30 June every year. This becomes an annual process, in which suppliers report on the previous reporting year with an annual deadline of June 30. 
a.    A-brand suppliers (National Brands) are invited to report via the international climate benchmark CDP. 
b.    Private Label suppliers (Own brand)  should report via the ImpactBuying reporting platform.
 

Please watch the video above


Where to start?
We have created this website to guide our suppliers in taking the next steps. In general, there are three areas to work in, being Carbon Footprinting, Climate Targetsetting and Climate Reporting.
Please use the following guiding questions to navigate our climate hub.
1.    Has your organisation committed to the Science Based Targets initiative?
•    Yes, we have. In that case, please make sure to follow the guidance documents available under Climate Targetsetting and continue to Climate Reporting.
•    No, not yet. In that case, please follow the instructions under Climate Targetsetting.
2.    Has your organisation calculated Scope 1-2 and Scope 3 emissions?
•    Yes, we have. In that case, please follow the instructions under Climate Reporting.
•    No, not yet. In that case, please follow steps 1 to 4 (and, later on, steps 5 to 7) under Carbon Footprinting

A notification letter is sent to all our suppliers/strategic partners in September 2023 to inform them of the new climate ambitions of the Ahold Delhaize Group.
Letter to Suppliers