Sektor Komercijalnih poslova
Ovaj sektor odgovoran je za kompletno vođenje, kreiranje i unapređenje raličitih grupa proizvoda koje nudimo našim kupcima i nabavku tih proizvoda od naših dobavljača. Kolege iz komercijalnih poslova svakodnevno posvećeno rade kako bi za naše kupce izabrali samo najbolje.
Filip Korjenić, Direktor kategorije svež asortiman i proizvodi sa posebnim režimom čuvanja
U kompaniji Delhaize sam 13 godina, a tokom svoje karijere sam prolazio kroz različite sektore. Karijeru sam započeo u sektoru uvoza-izvoza, zatim nastavio u category managementu na kategoriji svežeg voća i povrća, nakon toga sam vodio tim internet prodaje i ponovo sam se vratio u category managment na poziciju direktora za sveži asortiman i asortiman pod tem. režimom. Na trenutnoj poziciji zajedno sa svojim timom kreiram strategiju i vodim destinacijske kategorije, kategorije po kojima želimo da budemo prepoznatiljivi i jedinstveni na tržištu i sa kojima želimo da privlačimo potrošače u naše maloprodajne objekte. Rad u kompaniji Delhaize mogu da opišem kao dinamičan i izazovan, koji vam omogućava da dosta učite i razvijate se. Motivisani ste da budete kreativni, da menjate i unapređujete, a time da stalno podižete lestvicu poslovanja za stepenik više.
Gordana Pantelić, Menadžer za privatnu robnu marku
Moja karijera u kompaniji počela je u aprilu 2002. godine. Odluka da prihvatim posao je za mene bila jedna od najvažnijih odluka, koja me je danas oblikovala u profesionalca, koji istražuje, analizira i brzo donosi prave odluke. Delhaize-u sam lojalna već skoro 20 godina, upravo zato što mi je omogućio da učim, napredujem, da se razvijam i da težim da budem bar za korak ispred konkurencije. Tokom svoje karijere, bila sam na poziciji Category managera mnogih kategorija, imala prilike da sarađujem sa različitim i divnim ljudima, a moja trenutna pozicija je Own brand manager ili menadžer za privatnu robnu marku. Robna marka je odličan proizvod koji trgovac pod svojim brendom može ponuditi potrošaču, po prihvatljivoj ceni. Sa druge strane, to od mene traži inovativnost, istraživanje tržista – lokalnog i regionalnog, saradnju sa našim operativnim kompanijama, saradnju sa nabavnim grupama, uticaj na dizajn proizvoda, sve do konačnog njegovog izgleda i pozicije na polici. U mom sektoru, pregovori su svakodnevni i svakoga dana treba naći nove šanse i mogućnosti za proizvod koji će zadovoljiti potrebu potrošača i kome će se oni rado vraćati. U slobodno vreme volim da čitam, putujem i provodim vreme u prirodi, a svoju inspiraciju pronalazim u porodici.
Ivana Tomić, Tim menadžer za brend i medijsku komunikaciju
Delhaize timu sam se pridružila 2012 godine. Rad u kompaniji mi je pružio priliku da usavršavam svoja znanja iz oblasti marketing komunikacije, kao i da kroz razne multisektorske projekte steknem širu sliku o poslovanju maloprodajnih lanaca. Imala sam priliku da se bavim svim važnim aspektima retail komunikacije. Počela sam u timu za in store komunikaciju, kao marketing brend menadžer sam radila na razvoju Maxi i Shop&Go brendova, da bih se nakon toga fokusirala na promo komunikaciju, koja je u našoj branši izuzetno važna. Moj posao je intenzivan i dinamičan, ali u isto vreme i kreativan I sveobuhvatan. Usmeren je na poznavanje naših kupaca, krajnjih potrošača, osluškivanje njihovih svakodnevnih potreba, razumevanje životnih navika, kao i pronalaženje najadekvatnijih online I offline kanala kojima možemo doći do njih. Ako bih trebala da istaknem koja je to najveća snaga Delhaize kompanije, to bi definitivno bili ljudi. Kakav god izazov da imaš ispred sebe, lakše je rešiv uz posvećene kolege koje su spremne da podele svoja znanja i iskustva. A takav tim, mi imamo u marketingu. Privatno sam mama jedne devojčice, amaterski se bavim fotografisanjem prirode i uživam da slobodne dane posvetim porodičnim putovanjima.
Sandra Vasiljević, Menadžer odeljenja za razvoj formata Supermarket i Hipermarket
U Delhaize timu sam već 14 godina. Uz promene i razvoj naše kompanije i ja sam prolazila kroz uzbudljive promene i usavršavanje. Svoj put sam započela kao kasir, zatim zamenik poslovođe i poslovođa objekta. Nakon 6 godina, putovanje sam nastavila u Službi podrške, prvo u Merchandising odeljenju, a zatim i u novom odeljenju Razvoj Formata u kome sam i sada na poziciji Menadžer odeljenja za supermarkete i hipermarkete. Novo odeljenje je donelo novu motivaciju, priliku da izađem iz zone konfora i doprinesem novim idejama sa ciljem: Biti broj 1 u tržišnoj utakmici. Čari mog posla su komunikacija sa velikim brojem kolega iz različitih odeljenja, saradnja, razmena ideja i prevazilaženje izazova u dobroj timskoj atmosferi. Nagrada uvek usledi u vidu zadovoljnih kolega u prodavnicama i zadovoljnih potrošača. To su momenti kada sebi iznova i iznova potvrđujem zbog čega sam deo Delhaize Serbia porodice.