Sektor digitalnog razvoja
Ključni fokus ovog sektora je na digitalizaciji. Uvek na tragu nečemu novom, idućem digitalnom unapređenju poslovanja, Sektor za digitalni razvoj nas snažno vodi kroz modernu trgovinu 21. veka i donosi je našim kupcima.
Kristina Milošević, Menadžer tima za Category menadžment za E-commerce
Od 2019. godine sam ponosni član Delahize tima. Svoj put u ovoj kompaniji sam započela u timu Monetizacije gde sam obavljala poslove Specijaliste za ključne kupce i kreativne koncepte. Imala sam priliku da radim sa najvećim dobavljačima i kroz kreativne programe steknem iskustvo u pregovaranju kao i da ostvarim kontakte i dobre odnose sa kolegama iz naše industrije. Kasnije, prethodno iskustvo i dobri odnosi sa dobavljačima su mi značili da nastavim svoju karijeru na poziciji Menadžera tima za E-commerce gde već 6 meseci radim na unapređenju naše online prodavnice, rastu prodaje kroz ovaj kanal i kreiranju što bolje ponude za naše kupce. E-commerce je ceo biznis u malom što je za mene najveća prednost tima u kom radim, a pozitivna atmosfera je nešto što krasi ovaj tim. Svaki dan je novi izazov i ni jedan dan nije isti. U slobodno vreme volim da putujem, odgledam dobru predstavu ili film i provodim vreme sa porodicom i prijateljima.
Vladan Babić, Menadžer tima Loyalty programa i Fast delivery-a
Do trenutne pozicije delile su me godine neprocenjivog iskustva koje sam proveo u srži našeg biznisa, a to su operacije. Veoma mi je drago što sam pre devet godina počeo u ovoj kompaniji kao deo prve generacije „Retail Management Training“ programa, jer mi je sve ono što sam tada naučio, a ticalo se vođenja velikih timova i građenja liderskih veština bilo osnova za profesionalnu nadgradnju i uvek stepenik više na mom karijernom putu. U operacijama sam imao priliku da upoznam ne samo naše kolege, procese u prodavnicama i fukcionisanje sistema kao takvog, nego i hiljade kupaca koji dolaze u naše supermarket, a koji su i bili najznačajni izvor svih naših odluka i unapređenja na putu do prve aplikacije lojalnosti u prodavnicama u našoj zemlji. Brojne obuke, rad na velikim međusektorskim projektima, saveti najboljih mentora u kompaniji, samo su neke od karakteristika rada u kompaniji koja je lider na tržištu, ali i meni lično najznačajniji alati i veštine koje danas primenjujem u radu sa kolegama iz tima. Biti deo pobedničkog tima uvek je velika privilegija, ali ako mene pitate ono što bih uvek sugerisao ljudima je da biraju dobre lidere i projekte koji su njima lično zanimljivi i izazovni, jer samo tako rezultat neće izostati, a lična satisfakcija i zadovoljstvo poslom su najvažniji utisak svakog radnog dana.